Pengikut Terbaek

Friday, April 2, 2010

Sedang berfikir



salam ...
sy sedang berfikir...
fakta ke auta..
ehm persoalan ke ..pernyataan..
confius dh nie..
sy nk mintak tlg sume la..
klu ade sape2 yg bleh explain..
jawabkan persoalan sy nie..
sy nmpk iklan potato kat blog..
apa maknanye tu..
sila tunjuk ajar.. sy br 4 hr bersama nuffnang..
sy dh bc pasal nuffnang kat blogger lain..
tp kdg2 confius..
iklan nuffnang plak byk jenis..
makin bc..makin pening..
huhuhu..
tgk tu mst potato sedang bersukaria..
gila kentang =)



6 comments:

BezBuddy said...

bile iklan nuff kuar...klik on it if rse interested ngn iklan tu..nt earning u dpt...hehe

~eVerYtHiNG~ said...

yeke mcm tu..mcm mn nk klik tu ..huhu

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
cam ner nak klik?..
bawak mouse pi kat iklan tu then tekan la..hehE =)

~eVerYtHiNG~ said...

huhu..x baik gelakan sy..sy br nk blajar nie..tp bkn ker nuffnang dh antr email kpd blogger yg klik iklan tu..
sy tgk dh byk blogger post nuffnang antr email..tu yg confius bila ade yg ckp klik iklan..nnt salah klik plak

zella y said...

sy pon xla fhm sgt tp yg sy tau...

kita xboleh klik iklan tu secara sengaja2 untuk naikkan profit seseorang tu...

kita boleh klik iklan tu klu kita nak tahu tentang iklan tu je contohnya iklan baru yg kita xprnah nmpak...so kita klik n bc...then klu pergi blogwalking kat tmpat lain,jgn la klik2 iklan tu lg...camtu la lebih kurangnya...

kalau stiap kali kita blogwalking n klik iklan2 tu mmg nauffnang akan tahu n nuffnang akan boleh ambil tindakan...

itu lah yg sy fhm drpd email yg sy dpt drpd nuffnang tu...

slm kenal... ;)

~eVerYtHiNG~ said...

zella: oo mcm tu rupanye..dh dpt sket info..hhehe..anyway thanx ek.. :)

Anda mungkin ske ..

Related Posts with Thumbnails