Pengikut Terbaek

Monday, April 12, 2010

Tuah ayam nampk dikaki..


salam sume.. yey!!!
ade kne mngena ke tjuk en3 aku ngan ayam ni.
hehe..merapu betui..
gumbira nye arini..
dh viva FYP td..
oh yee..
punye la la heaven..
klu ikut jadual aku present pkl 2ptg td..
oleh sbb present pkl 2..so bleh la lepak2 dl..

bc apa yg rase2 panel nk tny mse viva..
stdy la dl..
dlm ati ni dh risau takut kne hentam dgn panel..
x tjwb aku nnt..mau mati akal...
aku pn stdy la lg..pkl 10 aku siap2 la nk g lab ..

nk present la katakan..
g awal ni konon2 nk tgk org lain viva mcm mn.. apa soklan panel tny diorg..mcm mn diorg wt demo..
salah satu dr markah kteorg viva ade demo..
demo 30 markah ..byk tu ..full mark 100 la..

dh siap2 ni br la rase bedebar- debar nk viva..

sblm ni ok je..jiwa kacau betui..
oleh kerana pjalanan jauh nk g kelas ...
+ plak dgn member aku ader yg blum siap slide..

nk g sesama present..padahal present dia pkl 11.30..

aku yg pkl 2 nk present ni plak yg siap awal 4 jam..
semangat betui..wahaha..
pkl 10.20 br la betui2 gerak g lab..
sesampi nye aku kat lab mse tu lebih kurg pkl 10.35pg..
aku dgn penuh debarnye naik la tangga nk msk lab..

aku pn bkk pintu lab..
bkk2 pintu punya la tkejut bila ade member aku yg dh present suh aku present skrg..
mak ai..terkejut den..
sabo jela..
pastu salah sorg panel (comel giler..terus admire) suh present..

aku dgn slumber nye letak beg, terus amik pendrive sumbat kat PC lab..
ready utk present la..padahal..x la ready sgt..
wt dekkk je present..
janji abis awal...
sepatutnye present 1 jam sorg..
tp nsb aku baik panel nk wt 30 minit je..
sbb panel nk abis cpt esk ade meeting..

so sume stdnt dia suh wt arini.. (dalam ati aku..mmg lega la..yes!!!)..

aku pn present la mcm biase dgn penuh conffident nye..(konon2 la confident)..
padahal..ketar lutut2 nie..haha..abis present mcm biase mulut aku ni gatal nk tny..


Aku: any question??? (tuju kat penal la)..sblm ni tgh present pn diorg tny..

Panel Prof Madya Dr... : ur CGPA???
Aku :( aku pn dgn tkejut kucing dgr soalan terdiam jap..br la jwb).. my CGPA $.$$..
terpakse di raksiakan..
tp dh ok la pointer aku n kekal kan je la..
dlm ati ni pelik gk..
nape dia tny mcm tu..suh tny pasal project ..

tp dia tny CGPA.xde kaitan langsg.. tp x pela..abaikan..
Panel lg sorg DR. .. dia la yg byk tny aku..aku pn apa lg goreng ikan la jwb soklan dia...

anyway aku sgt hepi..x risau sgt bila dgr ade bape panel yg x kedut bg markah..
oh yee..thank you so much.. sgt suke bila dpt panel mcm tu...
alhamdullillah nsb aku sgt baik arini..yey!!!
kpd kwn2 lain yg blum viva..gud luck n all the best..
gud luck final exam jgk :)

Gmbr br balik diner kat tepi tu..hehe :).. muka letih..

4 comments:

Ismail Noh said...

Tuah siput nampak kat mana pulak?

~eVerYtHiNG~ said...

tuah siput kat cenkerang la.. =)

darkbatman said...

tahniah yer..

~eVerYtHiNG~ said...

tq darkbatman

Anda mungkin ske ..

Related Posts with Thumbnails