Pengikut Terbaek

Wednesday, May 12, 2010

jln2 shopping..

salam ..
mornink sume..
en3 arini nk cite pasal last week la..
tetiba tingat plak..
last week ari khamis aku g mid valley..yey!!!
g mid valley utk memeriahkan j card member day jusco..
memeriahkan + perabis duit.. aku mmg ske g j card day..
sbb byk discount..kdg2 tu sampi 80%..
klu tgk org shopping mse tu mmg tkejut..ade yg smpi 2 ,3 troli..
murah la katakan..smpi my mum pn dh excited klu dgr jusco..
kad jusco sy pn my mum simpan..hoho..
mmg ramai org aritu..padahal dh ari ke2 j card day tu..
mse smpi situ dlm pkl 11..parking kat mid valley mmg dh penuh..
yg kosong mse 2 parking dkt garden je..
tu pn dkt stgh jam pusing cr parking kat garden..huhu..
my mum smpi dh bising cari parking x jumpa..
siap ajak balik..sbb geram sgt cr x jumpa..
alih2 tggu kat tepi..tetiba dtg la org nk kuar parking ..
best giler time tu.bleh parking..akhirnya bhasil penantian td..
bshopping la akhir..setiap belian rm100 bleh tukar voucher rm10..
kat umah aku ni dh ade 8 vaoucher x guna lg..
klu tukar nnt best..shopping byr gne baucher..
tu cite kat mid valley..

sblm g mid valley tu aku g travel agency dl..
g amik e-ticket flight..
aku mau terbang..mau holiday 5 hr..
mau g tanh seberang..ooo yey!!..
best!!! tp yg sedih nye x sempat tgk adamaya akhir..
huhu..kne la download cite tu nnt..
apa bleh buat..yg penting nk g shopping kat sn..
nk kemas2 lg la..x abis kemas lg nie..
jumpa lg selepas 5 hr..



No comments:

Anda mungkin ske ..

Related Posts with Thumbnails